Preskočiť na hlavný obsah
SK

Doména gov.sk je oficiálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

    Asistent/Asistentka štátneho tajomníka

    Máš organizačné schopnosti a skúsenosti s administratívou? 

    Názov pozície:  Asistent/ Asistentka štátneho tajomníka

    Miesto výkonu práce: Štefánikova 15, Bratislava

    Druh pracovného pomeru: dočasná štátna služba

    Mzdové podmienky (brutto): Od 1 100 EUR brutto/ Výsledná mzda je konkurencieschopná súkromnému sektoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.

    Informácie o pracovnom mieste:

    Do tímu Štátneho tajomníka hľadáme asistentku pre štátneho tajomníka, ktorá bude mať okrem iného na starosti aj zabezpečovanie informačnej, organizačnej a evidenčnej práce sekretariátu v ústrednom orgáne štátnej správy alebo u zamestnávateľa na celoštátnej úrovni.

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

    Tvojou hlavnou úlohou bude:

    • organizovanie a koordinovanie prác aparátu štátneho tajomníka a jednotlivých útvarov v jeho pôsobnosti, evidovanie a kontrola plnenia úloh a sledovanie dodržiavania ich termínov,
    • zabezpečovanie informačnej, organizačnej, administratívnej a evidenčnej práce aparátu štátneho tajomníka, organizácia jeho denného programu, porád a návštev a zodpovednosť za prípravu a podávanie občerstvenia,
    • vybavovanie korešpondencie, písomností a príprava podkladov na porady štátneho tajomníka,
    • vypracovanie odborných podkladov na základe pokynu štátneho tajomníka,
    • sprevádzanie štátneho tajomníka na pracovných cestách a poradách, samostatné spracovanie zápisov z porád a pracovných stretnutí,
    • vedenie evidencie, záznamov, protokolov, prehľady a iných informácií organizačného útvaru,
    • práca v IS, komplexné zabezpečenie správy registratúry organizačného útvaru v súlade s platným registratúrnym poriadkom.
    • vykonávanie a plnenie ďalších úloh súvisiacich podľa pokynov vedúceho zamestnanca,
    • plnenie ďalších úloh vyplývajúcich z aktuálne platného Organizačného poriadku.

    Požiadavky na uchádzača:

    • profesionálne a príjemné vystupovanie,
    • výborné organizačné schopnosti,
    • komunikačné zručnosti,
    • samostatnosť,
    • spoľahlivosť,
    • dôslednosť,
    • skúsenosť v oblasti administratívy v štátnej službe je vítaná.

    Vzdelanie a požadovaná prax:

    • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

    Osobnostné predpoklady a zručnosti:

    • anglický jazyk B1

    Zamestnanecké výhody a benefity:

    • pružný pracovný čas
    • príspevok na stravovanie
    • príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
    • motivačné finančné ohodnotenie
    • možnosti vzdelávania
    • 5 dní dovolenky navyše
    • možnosť pracovať z domu
    • príjemné pracovné prostredie a kolektív
    • ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy

    Kontaktná osoba: Mgr. Klaudia Csivreová

    E-mail: itkariera@mirri.gov.sk