Baví ťa právo a legislatíva? Máš záujem podieľať sa na zákonnom postupe verejného obstarávania?
Názov pozície: Kontrolný manažér verejného obstarávania
Miesto výkonu práce: Račianska 153/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru: dočasná štátna služba
Mzdové podmienky (brutto): dohodou/výsledná mzda sa bude odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača
Informácie o pracovnom mieste:
Odbor kontroly implementácie programov cezhraničnej spolupráce Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR hľadá do svojho tímu kontrolóra verejného obstarávania. Medzi hlavné požiadavky, ktoré by mal náš budúci kolega spĺňať, patrí výborné právne myslenie a schopnosť analytickej práce vo vzťahu k výkonu kontroly verejného obstarávania.
Manažér kontroly VO plní najmä úlohy súvisiace s administratívnou finančnou kontrolou procesov verejných obstarávaní vykonaných žiadateľmi/prijímateľmi v rámci projektov spolufinancovaných prostredníctvom programov cezhraničnej spolupráce. Predmetná pozícia predstavuje získanie komplexných vedomostí v oblasti kontroly verejných obstarávaní spolufinancovaných z EŠIF, čo je výborný predpoklad pre ďalší kariérny rast.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Výkon administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania
- Poskytovanie stanovísk ku kontrole VO odboru implementácie projektov, Orgánu auditu, CO, CKO, ÚVO a ďalším príslušným orgánom SR
- Poskytovanie metodických usmernení žiadateľom/prijímateľom ohľadne predkladaných žiadostí o vykonanie kontroly VO
- Pripomienkovanie relevantných dokumentov
Požiadavky na uchádzača:
- Minimálne 3 roky praxe v oblasti kontroly podlimitných/nadlimitných zákaziek alebo v oblasti verejného obstarávania podlimitných/nadlimitných zákaziek
- Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
- Vysoké pracovné nasadenie
- Psychická odolnosť a schopnosť pracovať pod časovým stresom
Vzdelanie a požadovaná prax:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
- minimálne 3 roky praxe
- práca s eurofondovými zákazkami, resp. kontroly týchto zákaziek je výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
zodpovednosť, precíznosť, flexibilita, proaktívny prístup, vysoké pracovné nasadenie, analytické myslenie, priateľské vystupovanie
Zamestnanecké výhody a benefity:
- pružný pracovný čas
- príspevok na stravovanie
- príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
- motivačné finančné ohodnotenie
- možnosti vzdelávania
- 5 dní dovolenky navyše
- možnosť pracovať z domu
- príjemné pracovné prostredie a kolektív
- ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
Kontaktná osoba: Angelika Kšenzuliaková