Dokážeš zorganizovať veci, ktoré sa zdajú nezorganizovateľné?
Názov pozície: Koordinátor architektonickej kancelárie
Miesto výkonu práce: Dúbravská cesta 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru: dočasná štátna služba
Mzdové podmienky (brutto): Od 1 500 EUR brutto/ Výsledná mzda je konkurencieschopná súkromnému sektoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste:
Do nášho tímu zodpovedného za správu business a aplikačnej architektúry hľadáme skúseného koordinátora architektonickej kancelárie. Naším cieľom je vytvárať kvalitné verejné služby pre všetkých s orientáciou na koncového používateľa. Aplikujeme produktový prístup, správame sa ako vlastník riešení, definujeme víziu, architektúru, roadmapu a funkcionalitu podľa požiadaviek užívateľov. Máme veľa nových projektov v realizácii. Veľa ďalších projektov musíme usmerniť alebo naštartovať. Svoje znalosti poskytujeme naším partnerom, získavame spätnú väzbu a snažíme sa automatizovať činnosti. Aj preto hľadáme novú posilu do tímu k naším architektom. Poď zmeniť štátne IT, budeš pri dôležitých aktivitách, ktoré majú dopad na spoločnosť a digitalizáciu Slovenska.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Tvojou hlavnou úlohou bude:
- koordinácia tvorby kľúčových strategických dokumentov,
- dohľad nad plnením cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov,
- identifikácia ukazovateľov pre kontrolu plnenia cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov, analýza plnenia,
- komunikácia s externými a internými partnermi,
- príprava podkladov pre legislatívne zmeny,
- participácia na zabezpečovaní úloh, ktoré pre Slovenskú republiku vyplývajú z medzinárodných zmlúv a politík v oblasti eGovernmentu.
Požiadavky na uchádzača:
- výborné organizačné schopnosti delegovanie úloh a koordinácia
- ochota prevziať zodpovednosť
- predchádzajúce skúsenosti v IT oblasti
- pokročilé znalosti Microsoft Office
- administratíva a reporting
- komunikačné zručnosti
- príjemné vystupovanie
- schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme
- svedomitosť a spoľahlivosť
- práca na obdobnej pozícii, skúseností v IT oblasti
- znalosť nástrojov na plánovanie a riadenie projektov (JIRA, MS Project)
Vzdelanie a požadovaná prax
- VŠ II. stupňa
- pokročilé znalosti Microsoft Office
- praktické skúsenosti z administratívy a reportingu
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- anglický jazyk B1
Zamestnanecké výhody a benefity:
- pružný pracovný čas
- príspevok na stravovanie
- príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
- motivačné finančné ohodnotenie
- možnosti vzdelávania
- 5 dní dovolenky navyše
- možnosť pracovať z domu
- príjemné pracovné prostredie a kolektív
- ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
Kontaktná osoba: Anton Svetlošák
E-mail: itkariera@mirri.gov.sk