Preskočiť na hlavný obsah
SK

Doména gov.sk je oficiálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

    Manažér verejného obstarávania

    Chceš využiť šancu podieľať sa na príprave a realizácií nákupov pre štát a získať tak bohaté skúsenosti s verejným obstarávaním? 

    Názov pozície: Manažér verejného obstarávania

    Miesto výkonu práce: Štefánikova 15, Bratislava

    Druh pracovného pomeru: plný úväzok

    Mzdové podmienky (brutto): od 1 800 EUR brutto/Výsledná mzda sa bude odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.

    Informácie o pracovnom mieste:

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

    • príprava a realizácia nadlimitných, podlimitných postupov verejného obstarávania a zákaziek s nízkou hodnotou na tovary a služby pre ministerstvo,
    • metodické usmerňovanie organizačných útvarov ministerstva v otázkach verejného obstarávania,
    • realizácia a vedenie prípravných trhových konzultácií, príprava súťažných podkladov, podmienok účasti a kritérií, ktoré rozhodnú o úspešnom  uchádzačovi štátnych zákaziek,
    • pripomienkovanie zmlúv, ktoré budú výsledkom zadávania zákaziek,
    • kontrola zákaziek verejného obstarávania realizovaného prijímateľmi regionálneho príspevku, ktorý poskytuje ministerstvo,
    • tvorba systému kontroly eurofondových zákaziek a metodické usmerňovanie riadiacich a sprostredkovateľských orgánov v tejto oblasti.

    Požiadavky na uchádzača:

    • anglický jazyk – začiatočník (A2),
    • používateľská úroveň práce s MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Outlook a internetom,
    • vítané sú skúsenosti z oblasti zadávania zákaziek verejného obstarávania (vyhlasovanie súťaží pre verejného obstarávateľa), ako aj skúsenosti s kontrolou verejného obstarávania,
    • ochota učiť sa nové veci a pracovať nadčas.

    Vzdelanie a požadovaná prax:

    • vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, právnické vzdelanie vítané
    • 1 rok praxe vo verejnom obstarávaní

    Osobnostné predpoklady a zručnosti:

    • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
    • kultivovaný písomný a slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
    • tímová práca
    • analyzovanie a riešenie problémov
    • analytické myslenie
    • precíznosť (presnosť)
    • iniciatívnosť
    • spoľahlivosť

    Zamestnanecké výhody a benefity:

    • pružný pracovný čas
    • príspevok na stravovanie
    • príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
    • motivačné finančné ohodnotenie
    • možnosti vzdelávania
    • 5 dní dovolenky navyše
    • možnosť pracovať z domu
    • príjemné pracovné prostredie a kolektív
    • ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy

    Kontaktná osoba: Mgr. Branislav Hudec

    E-mail: branislav.hudec@mirri.gov.sk