Preskočiť na hlavný obsah
SK

Doména gov.sk je oficiálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

    Koordinátor

    Vieš koordinovať plnenie cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov?

    Názov pozície: Koordinátor

    Miesto výkonu práce: Dúbravská cesta 4, Bratislava

    Druh pracovného pomeru: dočasná štátna služba

    Mzdové podmienky (brutto): Od 1.500 EUR brutto/ Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.

    Informácie o pracovnom mieste:

    Do nášho tímu, zodpovedného za správu business a aplikačnej architektúry, hľadáme skúseného koordinátora architektonickej kancelárie. Naším cieľom je vytvárať kvalitné verejné služby pre všetkých s orientáciou na koncového používateľa. Aplikujeme produktový prístup, správame sa ako vlastník riešení, definujeme architektúru, roadmapu a funkcionalitu podľa požiadaviek užívateľov. Spoločne pracujeme na digitalizácii verejných služieb a ty môžeš byť pri tom. Pracuj na riešeniach, ktoré majú zmysel a ktoré budeš sám používať. Poď zmeniť štátne IT, budeš pri dôležitých aktivitách, ktoré majú dopad na spoločnosť a digitalizáciu Slovenska.

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

    Tvojou hlavnou úlohou bude:

    • koordinovať tvorbu kľúčových strategických dokumentov
    • dohliadať nad plnením cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov
    • identifikovať ukazovatele pre kontrolu plnenia cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov, analyzovať plnenia
    • vytvárať metodiku odpočtu analýzy plnenia
    • zastrešovať metodické činnosti a usmerňovanie na úrovni odpočtu ukazovateľov
    • pripravovať podklady pre legislatívne zmeny
    • participovať na zabezpečovaní úloh, ktoré pre Slovenskú republiku vyplývajú z medzinárodných zmlúv a politík v oblasti eGovernmentu

    Požiadavky na uchádzača:

    • výborné organizačné schopnosti, delegovanie úloh a koordinácia
    • ochota prevziať zodpovednosť
    • pokročilé znalosti Microsoft Office
    • administratíva a reporting
    • komunikačné zručnosti
    • príjemné vystupovanie
    • schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme
    • svedomitosť a spoľahlivosť
    • práca na obdobnej pozícii, skúsenosti v IT oblasti
    • znalosť nástrojov na plánovanie a riadenie projektov (JIRA, MS Project)

    Vzdelanie a požadovaná prax:

    • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
    • pokročilé znalosti Microsoft Office
    • praktické skúsenosti z administratívy a reportingu

    Osobnostné predpoklady a zručnosti:

    Anglický jazyk B1

    Zamestnanecké výhody a benefity:

    • pružný pracovný čas
    • príspevok na stravovanie
    • príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
    • motivačné finančné ohodnotenie
    • možnosti vzdelávania
    • 5 dní dovolenky navyše
    • možnosť pracovať z domu
    • príjemné pracovné prostredie a kolektív
    • ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy

    Kontaktná osoba: Anton Svetlošák

    E-mail: itkariera@mirri.gov.sk