Máš riadiace schopnosti a skúsenosti v IT? Chceš sa podieľať na tvorbe národných dokumentov a projektov v rámci komponentu 17 Plánu obnovy a odolnosti?
Názov pozície: Riaditeľ odboru implementácie Plánu obnovy a odolnosti
Miesto výkonu práce: Štefánikova 15, Bratislava
Druh pracovného pomeru: dočasná štátna služba
Mzdové podmienky (brutto): Od 3 000 EUR brutto/ Výsledná mzda je konkurencieschopná súkromnému sektoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste:
Hľadáme riaditeľa odboru implementácie plánu obnovy a odolnosti. Chceš sa podieľať na tvorbe národných dokumentov a projektov v rámci komponentu 17? Pridaj sa k nám a pomôž zdigitalizovať Slovensko. Buď súčasťou tímu Plánu obnovy a odolnosti, ktorého zásadným cieľom je posun digitalizácie štátu. Naplnenie tohto cieľa si vyžaduje realizáciu viacerých reforiem a investícií v oblasti elektronickej verejnej správy (eGovernmentu), rozvoju digitálnych zručnosti a digitálnej ekonomiky, konektivite či v oblasti podpory kybernetickej bezpečnosti.
Ak máš riadiace a manažérske schopnosti, rád prijímaš výzvy tak neváhaj a prihlás sa do výberového konania.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Tvojou hlavnou úlohou bude:
- Budovanie a koordinácia tímu za účelom dosahovania nižšie uvedených úloh a cieľov.
- Implementácia Plánu obnovy a odolnosti najmä vo väzbe a v súlade so Systémom implementácie (LP/2021/691 Systém implementácie Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky).
- Poskytovanie odborných, konzultačných a metodických činností pre projekty Plánu obnovy a odolnosti.
- Metodické usmerňovanie a koordinácia aktivít projektov Plánu obnovy a odolnosti.
- Analyzovanie projektových výstupov a dokumentácie pre projekty Plánu obnovy a odolnosti.
- Poskytovanie súčinnosti pri plánovaní a realizácií projektov Plánu obnovy a odolnosti.
- Kontrola dodržiavania harmonogramu prác a stanoveného rozpočtu.
- Vypracovanie odborných materiálov na základe pokynu ŠT II. za projekty Plánu obnovy a odolnosti.
- Zabezpečenie komunikácie s projektovými manažérmi MIRRI, iných rezortov a NIKA.
Požiadavky na uchádzača:
- bezúhonnosť
- odborná prax v oblasti IT minimálne 5 rokov; Odborná prax v oblasti riadenia projektov alebo programov minimálne 5 rokov; Praktická skúsenosť s riadením projektov financovaných z Európskych štrukturálnych a investičných fondov vítaná.
- skúsenosti v oblasti štátnej správy
Vzdelanie a požadovaná prax:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- spoľahlivosť
- analytické schopnosti,
- schopnosť kriticky myslieť,
- schopnosť vytvoriť si rešpekt,
- riadiace schopnosti,
- people management,
- leaderské zručnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- anglický jazyk B2 (úroveň stredne pokročilá)
Zamestnanecké výhody a benefity:
- pružný pracovný čas
- príspevok na stravovanie
- príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
- motivačné finančné ohodnotenie
- možnosti vzdelávania
- 5 dní dovolenky navyše
- možnosť pracovať z domu
- príjemné pracovné prostredie a kolektív
- ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
Kontaktná osoba: Detail výberového konania – eDOV (slovensko.sk)